Info
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom informacji o mechanizmach popełniania błędów, znaczeniu popełnianych błędów oraz ich konsekwencji zarówno dla Klienta wewnętrznego jak i zewnętrznego.
-
Zawartość
- Podstawowe informacje o błędach
- Koszty wad
- Planowanie jakości
- Szybka reakcja na wystąpienie wad
- Dokumentowanie problemów i sposobów ich rozwiązywania
- Zabezpieczenie się przed powtórnym wystąpieniem problemu
- Poprawa komunikacji
-
Dla kogo
Szkolenie dedykowane jest dla operatorów i brygadzistów, a także dla pracowników logistyki wewnętrznej.
-
Rekomendowany czas trwania
1 dzień
-
Korzyści
Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zwiększenia swojej wiedzy z zakresu mechanizmów popełniania błędów i sposobów na zapobieganie. Zdobyte podczas szkolenia informacje dadzą uczestnikom szansę zwiększenia swojej świadomości jakościowej pozwalającej podnieść skuteczność codziennych obowiązków.
-
Uwagi dodatkowe
Rekomendowana grupa docelowa:
- Poziom pracowników liniowych
- Poziom lidera i kierownika niższego szczebla
- Poziom lidera i kierownika średniego szczebla
- Poziom technika UR
- Poziom technika produkcji
- Poziom technika jakości
Szkolenia powiązane