Info

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom informacji o mechanizmach popełniania błędów, znaczeniu popełnianych błędów oraz ich konsekwencji zarówno dla Klienta wewnętrznego jak i zewnętrznego.

  • Zawartość
    • Podstawowe informacje o błędach
    • Koszty wad
    • Planowanie jakości
    • Szybka reakcja na wystąpienie wad
    • Dokumentowanie problemów i sposobów ich rozwiązywania
    • Zabezpieczenie się przed powtórnym wystąpieniem problemu
    • Poprawa komunikacji
  • Dla kogo

    Szkolenie dedykowane jest dla operatorów i brygadzistów, a także dla pracowników logistyki wewnętrznej.

  • Rekomendowany czas trwania

    1 dzień

  • Korzyści

    Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zwiększenia swojej wiedzy z zakresu mechanizmów popełniania błędów i sposobów na zapobieganie. Zdobyte podczas szkolenia informacje dadzą uczestnikom szansę zwiększenia swojej świadomości jakościowej pozwalającej podnieść skuteczność codziennych obowiązków.

  • Uwagi dodatkowe

    Rekomendowana grupa docelowa:

    • Poziom pracowników liniowych
    • Poziom lidera i kierownika niższego szczebla
    • Poziom lidera i kierownika średniego szczebla
    • Poziom technika UR
    • Poziom technika produkcji
    • Poziom technika jakości