Info

Poznanie metod efektywnej komunikacji. Zrozumienie schematów myślenia czytelnika wraz z analizą sposobów utrzymania uwagi i ustaleniem kryteriów decyzyjności. Przedstawienie różnych cech dobrego stylu i metod perswazji. Zrozumienie najczęstszych błędów stylistycznych popełnianych przy tworzeniu tekstów. Wypracowanie rozwiązań, które uczestnicy samodzielnie będą mogli wdrożyć i wykorzystać w kontakcie z różnymi klientami za pośrednictwem różnych form komunikacji. Uświadomienie i ugruntowanie celów i etapów tworzenia tekstu.

  • Zawartość
    • Etapy tworzenia treści sprzedażowych
    • Jak czytamy treści w Internecie?
    • Różne formy treści sprzedażowych (strony www, media społecznościowe, oferty drukowane itp.)
    • Techniczne aspekty atrakcyjnego wyglądu tekstu
    • Pisanie przyciągających uwagę nagłówków
    • Wzbudzanie potrzeby za pomocą tekstu
    • Budowanie wartości produktu/usługi
    • Pisanie w interesujący dla odbiorcy sposób
    • Budowanie wiarygodności za pomocą treści
    • Wezwanie do działania (Call To Action)
    • Redagowanie tekstu
  • Dla kogo

    Dla osób zarządzających sprzedażą i zespołami sprzedażowymi, niezależnie od posiadanego przez nich doświadczenia managerskiego. Dla osób wskazanych do awansu na stanowiska związane z zarządzaniem sprzedażą i zespołami sprzedażowymi w ramach przygotowania ich do nowego charakteru pracy. Warsztaty są każdorazowo dopasowywane do poziomu wiedzy i kompetencji managerskich uczestników warsztatów. Uczestnicy mogą być na różnych etapach rozwoju tych umiejętności.

  • Rekomendowany czas trwania

    2 dni

  • Korzyści

    W trakcie warsztatów wypracowane zostaną konkretne rozwiązania, które każdy uczestnik będzie mógł od razu zacząć wdrażać w swoim zespole. Skupiają się również na rozwiązywaniu konkretnych problemów i wątpliwości zgłaszanych przez samych uczestników. Uczestnicy poznają proces tworzenia treści sprzedażowych i zrozumieją strukturę psychologiczną czytelnika. Nauczą się, w jaki sposób pracować nad tworzeniem tekstów sprzedażowych. Jakich elementów unikać a jakie stosować. Poznają i przeanalizują sposoby budowania wartości produktu/usługi. Poznają i zrozumieją czym jest wezwanie do działania oraz w jaki sposób je stosować.

  • Uwagi dodatkowe

    Rekomendowana grupa docelowa:

    • Poziom menadżerski