Info

Przepracowanie wszystkich najważniejszych aspektów i metod efektywnej komunikacji. Poznanie procesów rozwiązywania problemów komunikacyjnych oraz poszerzenie wiedzy w zakresie analizy związków przyczynowo-skutkowych w komunikacji. Poznanie sposobów pozwalających skutecznie komunikować się w zespole oraz przykłady błędów komunikacyjnych jakich nie należy popełniać.

  • Zawartość
    • Idea przywództwa (leadership)
    • Efektywna komunikacja
    • Skuteczne prowadzenie negocjacji
    • Panowanie nad emocjami
    • Udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
    • Komunikacja niewerbalna – czytanie mowy ciała i panowanie nad nim
  • Dla kogo

    Dla osób managerów wszystkich szczebli, niezależnie od posiadanego przez nich doświadczenia. Dla osób wskazanych do awansu na stanowiska związane z zarządzaniem zespołami w ramach przygotowania ich do nowego charakteru pracy. Dla wszystkich osób pracujących w strukturach przedsiębiorstw. Warsztaty są każdorazowo dopasowywane do poziomu wiedzy i kompetencji uczestników warsztatów. Uczestnicy mogą być na różnych etapach rozwoju tych umiejętności.

  • Rekomendowany czas trwania

    1 dzień

  • Korzyści

    W trakcie warsztatów wypracowane zostaną konkretne rozwiązania, które każdy uczestnik będzie mógł od razu zacząć wdrażać w swoim zespole. Skupiają się również na rozwiązywaniu konkretnych problemów i wątpliwości zgłaszanych przez samych uczestników. Uczestnicy poznają na co należy zwrócić uwagę, aby podnieść efektywność komunikacji własnej oraz zespołów, którymi zarządzają. Nauczą się wykorzystywać technik i narzędzi w celu osiągnięcia zamierzonych efektów. Zdobędą wiedzę jak w umiejętny sposób korzystać z komunikacji jako niezbędnego narzędzia do kształtowania relacji ze współpracownikami na różnych szczeblach organizacji, jak również do osiągania zamierzonych celów (w tym celów biznesowych). Sprawdzą w praktyce jak korzystać z różnych form i środków komunikacji oraz jak dobrać je w odpowiedni sposób z uwzględnieniem stylu komunikowania się odbiorcy oraz okoliczności, w których komunikacja ma miejsce. Nabędą umiejętność wybrania i zastosowania odpowiednich technik i stylów komunikacji w codziennej pracy.

  • Uwagi dodatkowe

    Rekomendowana grupa docelowa:

    • Poziom menadżerski