Poznanie narzędzi marketingu online i sposobów korzystania z nich w celu pozyskania klientów. Wypracowanie grup docelowych. Przedstawienie elementów najlepszych stron www wraz z analizą błędów. Zrozumienie działania mediów społecznościowych w kontekście sprzedaży i budowania trwałych relacji z klientami. Przedstawienie możliwości zbudowania lejków sprzedaży. Stworzenie podstaw do automatyzacji procesów sprzedaży. Nauka umiejętnego content marketingu i podstaw copywritingu, który sprzedaje online.
-
Zawartość
- Narzędzia marketingu online
- Wymagania współczesnych klientów
- Definiowanie grup klientów docelowych
- Strona www, która sprzedaje
- Marketing w mediach społecznościowych
- Projektowanie lejków sprzedaży
- Automatyzacja działań marketingowych
- Podstawy content marketingu
- Podstawy copywritingu
-
Dla kogo
Dla osób zarządzających sprzedażą i zespołami sprzedażowymi, niezależnie od posiadanego przez nich doświadczenia managerskiego. Dla osób wskazanych do awansu na stanowiska związane z zarządzaniem sprzedażą i zespołami sprzedażowymi w ramach przygotowania ich do nowego charakteru pracy. Warsztaty są każdorazowo dopasowywane do poziomu wiedzy i kompetencji managerskich uczestników warsztatów. Uczestnicy mogą być na różnych etapach rozwoju tych umiejętności.
-
Rekomendowany czas trwania
2 dni
-
Korzyści
W trakcie warsztatów wypracowane zostaną konkretne rozwiązania, które każdy uczestnik będzie mógł od razu zacząć wdrażać w swoim zespole. Skupiają się również na rozwiązywaniu konkretnych problemów i wątpliwości zgłaszanych przez samych uczestników. Uczestnicy poznają narzędzia marketingu online wraz ze zrozumieniem pojęcia leadów oraz docelowych grup klientów. Zapoznają się z różnicami między klientami z poszczególnych grup. Sprawdzą w jaki sposób należy się komunikować w przypadku wykorzystania poszczególnych mediów społecznościowych oraz w zależności od oczekiwanych rezultatów. Wypracują kierunki automatyzacji działań marketingowych. Naucza się budowania relacji i doboru technik komunikacji do kanału online i grupy. Zidentyfikują i wypracują zasady budowania sprzedażowych stron internetowych wraz z przedstawieniem podstaw content marketingu i copywritingu.
-
Uwagi dodatkowe
Rekomendowana grupa docelowa:
- Poziom menadżerski