Info

Poznanie narzędzi marketingu online i sposobów korzystania z nich w celu pozyskania klientów. Wypracowanie grup docelowych. Przedstawienie elementów najlepszych stron www wraz z analizą błędów. Zrozumienie działania mediów społecznościowych w kontekście sprzedaży i budowania trwałych relacji z klientami. Przedstawienie możliwości zbudowania lejków sprzedaży. Stworzenie podstaw do automatyzacji procesów sprzedaży. Nauka umiejętnego content marketingu i podstaw copywritingu, który sprzedaje online.

  • Zawartość
    • Narzędzia marketingu online
    • Wymagania współczesnych klientów
    • Definiowanie grup klientów docelowych
    • Strona www, która sprzedaje
    • Marketing w mediach społecznościowych
    • Projektowanie lejków sprzedaży
    • Automatyzacja działań marketingowych
    • Podstawy content marketingu
    • Podstawy copywritingu
  • Dla kogo

    Dla osób zarządzających sprzedażą i zespołami sprzedażowymi, niezależnie od posiadanego przez nich doświadczenia managerskiego. Dla osób wskazanych do awansu na stanowiska związane z zarządzaniem sprzedażą i zespołami sprzedażowymi w ramach przygotowania ich do nowego charakteru pracy. Warsztaty są każdorazowo dopasowywane do poziomu wiedzy i kompetencji managerskich uczestników warsztatów. Uczestnicy mogą być na różnych etapach rozwoju tych umiejętności.

  • Rekomendowany czas trwania

    2 dni

  • Korzyści

    W trakcie warsztatów wypracowane zostaną konkretne rozwiązania, które każdy uczestnik będzie mógł od razu zacząć wdrażać w swoim zespole. Skupiają się również na rozwiązywaniu konkretnych problemów i wątpliwości zgłaszanych przez samych uczestników. Uczestnicy poznają narzędzia marketingu online wraz ze zrozumieniem pojęcia leadów oraz docelowych grup klientów. Zapoznają się z różnicami między klientami z poszczególnych grup. Sprawdzą w jaki sposób należy się komunikować w przypadku wykorzystania poszczególnych mediów społecznościowych oraz w zależności od oczekiwanych rezultatów. Wypracują kierunki automatyzacji działań marketingowych. Naucza się budowania relacji i doboru technik komunikacji do kanału online i grupy. Zidentyfikują i wypracują zasady budowania sprzedażowych stron internetowych wraz z przedstawieniem podstaw content marketingu i copywritingu.

  • Uwagi dodatkowe

    Rekomendowana grupa docelowa:

    • Poziom menadżerski