Poznanie podstaw efektywnej komunikacji interpersonalnej wraz z analizą najczęstszych błędów. Przedstawienie różnych metod negocjacji. Zrozumienie i rozwiązywanie problemów występujących w trakcie prowadzenia negocjacji. Wypracowanie rozwiązań, które uczestnicy samodzielnie będą mogli wdrożyć i wykorzystać w kontakcie z trudnym klientem. Uświadomienie i ugruntowanie etapów negocjacji.
-
Zawartość
- Podstawy efektywnej komunikacji interpersonalnej
- Różne podejścia do negocjacji
- Podstawowe błędy negocjacyjne
- Najważniejsze reguły efektywnych negocjacji
- Różne poziomy problemów związanych z prowadzeniem negocjacji
-
Dla kogo
Dla osób zarządzających sprzedażą i zespołami sprzedażowymi, niezależnie od posiadanego przez nich doświadczenia managerskiego. Dla osób wskazanych do awansu na stanowiska związane z zarządzaniem sprzedażą i zespołami sprzedażowymi w ramach przygotowania ich do nowego charakteru pracy. Warsztaty są każdorazowo dopasowywane do poziomu wiedzy i kompetencji managerskich uczestników warsztatów. Uczestnicy mogą być na różnych etapach rozwoju tych umiejętności.
-
Rekomendowany czas trwania
2 dni
-
Korzyści
W trakcie warsztatów wypracowane zostaną konkretne rozwiązania, które każdy uczestnik będzie mógł od razu zacząć wdrażać w swoim zespole. Skupiają się również na rozwiązywaniu konkretnych problemów i wątpliwości zgłaszanych przez samych uczestników. Uczestnicy poznają proces negocjacji od rozpoczęcia planowania rozmowy, przez najczęstsze problemy i obiekcje aż po domknięcie negocjacji bez utraty marży. Forma warsztatowa pozwoli wypracować techniki dobrane indywidualnie do produktu, firmy oraz grupy docelowej.
-
Uwagi dodatkowe
Rekomendowana grupa docelowa:
- Poziom menadżerski