Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z procesem analizy zwrotów z rynku w oparciu o standard VDA. Każda organizacja dostarczająca wyroby do branży motoryzacyjnej musi się liczyć z możliwością wystąpienia reklamacji użytkowników końcowych. W obliczu takiego faktu, organizacje muszą zdefiniować oraz wdrożyć proces analizy i postępowania ze zwrotami z rynku. Dla takiego procesu branża motoryzacyjna również określiła wymagania. Jedno z podstawowych wymagań to wyciągać wnioski w myśl DLA KOGO Sprawdź terminy Szkolenie skierowane jest w głównej mierze do specjalistów i inżynierów, którzy są odpowiedzialni za realizację procesu analizy zwrotów reklamacyjnych oraz osoby pełniące w organizacji rolę Pełnomocnika ds. Bezpieczeństw Wyrobu. Oprócz tego zapraszamy właścicieli procesów związanych z reklamacjami i zwrotami z rynku oraz wszystkie osoby, które ze względu na pełnione w organizacji role i/lub funkcje wymagają znajomości procesów związanych z analizą zwrotów z rynku. powiedzenia „uczyć się na błędach”.
-
Zawartość
- Filozofia „Analiz zwrotów z rynku” zgodnie z VDA FFA i audyt standard
- „Analiz zwrotów z rynku” zgodnie z VDA FFA i audyt standard – założenia
- Proces gwarancyjny „Analiz zwrotów z rynku i standard audytowy ” zgodnie z VDA FFA
- Przebieg procesu „Analiz zwrotów z rynku”
- Diagnoza
- Analiza przyczyn źródłowych i proces eliminacji wady
- NTF (No troublefound)
- TF (Technicalfactor)
- Wskaźniki procesu i jakości
- Raporty Jakościowe
- Monitorowanie rynku
- Planowanie „Analiza zwrotów z rynku”
- Standard audytowy „Analizy zwrotów z rynku”
-
Dla kogo
Szkolenie skierowane jest w głównej mierze do specjalistów i inżynierów, którzy są odpowiedzialni za realizację procesu analizy zwrotów reklamacyjnych oraz osoby pełniące w organizacji rolę Pełnomocnika ds. Bezpieczeństw Wyrobu. Oprócz tego zapraszamy właścicieli procesów związanych z reklamacjami i zwrotami z rynku oraz wszystkie osoby, które ze względu na pełnione w organizacji role i/lub funkcje wymagają znajomości procesów związanych z analizą zwrotów z rynku.
-
Rekomendowany czas trwania
1 dzień
-
Korzyści
Szkolenie dostarczy uczestnikom wiedzy i kompetencji z zakresu procesu analizy zwrotów z rynku niezbędnej do przeprowadzenia skutecznej analizy pochodzących od Klienta z fazy użytkowania części.
-
Uwagi dodatkowe
Rekomendowana grupa docelowa:
- Poziom lidera i kierownika średniego szczebla
- Poziom inżyniera jakości
- Poziom inżyniera rozwoju wyrobu
- Poziom inżyniera rozwoju procesu
- Poziom menadżerski