Info

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z procesem analizy zwrotów z rynku w oparciu o standard VDA. Każda organizacja dostarczająca wyroby do branży motoryzacyjnej musi się liczyć z możliwością wystąpienia reklamacji użytkowników końcowych. W obliczu takiego faktu, organizacje muszą zdefiniować oraz wdrożyć proces analizy i postępowania ze zwrotami z rynku. Dla takiego procesu branża motoryzacyjna również określiła wymagania. Jedno z podstawowych wymagań to wyciągać wnioski w myśl DLA KOGO Sprawdź terminy Szkolenie skierowane jest w głównej mierze do specjalistów i inżynierów, którzy są odpowiedzialni za realizację procesu analizy zwrotów reklamacyjnych oraz osoby pełniące w organizacji rolę Pełnomocnika ds. Bezpieczeństw Wyrobu. Oprócz tego zapraszamy właścicieli procesów związanych z reklamacjami i zwrotami z rynku oraz wszystkie osoby, które ze względu na pełnione w organizacji role i/lub funkcje wymagają znajomości procesów związanych z analizą zwrotów z rynku. powiedzenia „uczyć się na błędach”.

  • Zawartość
    • Filozofia „Analiz zwrotów z rynku” zgodnie z VDA FFA i audyt standard
    • „Analiz zwrotów z rynku” zgodnie z VDA FFA i audyt standard – założenia
    • Proces gwarancyjny „Analiz zwrotów z rynku i standard audytowy ” zgodnie z VDA FFA
    • Przebieg procesu „Analiz zwrotów z rynku”
    • Diagnoza
    • Analiza przyczyn źródłowych i proces eliminacji wady
    • NTF (No troublefound)
    • TF (Technicalfactor)
    • Wskaźniki procesu i jakości
    • Raporty Jakościowe
    • Monitorowanie rynku
    • Planowanie „Analiza zwrotów z rynku”
    • Standard audytowy „Analizy zwrotów z rynku”
  • Dla kogo

    Szkolenie skierowane jest w głównej mierze do specjalistów i inżynierów, którzy są odpowiedzialni za realizację procesu analizy zwrotów reklamacyjnych oraz osoby pełniące w organizacji rolę Pełnomocnika ds. Bezpieczeństw Wyrobu. Oprócz tego zapraszamy właścicieli procesów związanych z reklamacjami i zwrotami z rynku oraz wszystkie osoby, które ze względu na pełnione w organizacji role i/lub funkcje wymagają znajomości procesów związanych z analizą zwrotów z rynku.

  • Rekomendowany czas trwania

    1 dzień

  • Korzyści

    Szkolenie dostarczy uczestnikom wiedzy i kompetencji z zakresu procesu analizy zwrotów z rynku niezbędnej do przeprowadzenia skutecznej analizy pochodzących od Klienta z fazy użytkowania części.

  • Uwagi dodatkowe

    Rekomendowana grupa docelowa:

    • Poziom lidera i kierownika średniego szczebla
    • Poziom inżyniera jakości
    • Poziom inżyniera rozwoju wyrobu
    • Poziom inżyniera rozwoju procesu
    • Poziom menadżerski