Info

Celem szkolenia jest przedstawienie uczestnikom w przystępny sposób wymagań dla systemów zarządzania jakością w organizacji, które zostały określone w normie ISO 9001.

  • Zawartość
    • Historia zmian i wytyczne dla nowelizacji ISO 9001
    • Kontekst i przywództwo organizacji
    • Podejście procesowe i definiowanie procesów organizacji
    • Analizę i zarządzanie ryzykiem w organizacji
    • Planowanie, wsparcie i działania operacyjne
    • Ocenę wyników i doskonalenie systemu zarządzania jakością
  • Dla kogo

    Szkolenie skierowane jest do osób, które pracują w organizacjach certyfikowanych lub planujących certyfikację systemu zarządzania jakością na zgodność z ISO 9001:2015.

  • Rekomendowany czas trwania

    2 dni (wariant standardowy patrz informacje dodatkowe)

  • Korzyści

    Szkolenie pozwoli uczestnikom zrozumieć i usystematyzować wiedzę o wymaganiach normy, dzięki czemu łatwiej im będzie budować nowy system lub poruszać się po systemach zarządzania jakością w swoich organizacjach. Dzięki zdobytej podczas szkolenia wiedzy pracownicy poszerzą swoją świadomość jakościową, co pozwoli bardziej zaangażować ich w odpowiedzialność za organizację.

  • Uwagi dodatkowe

    Szkolenie dostępne jest w trzech wariantach: minimum, standard i premium. Czas trwania wariantu minimum i premium są ustalane indywidualnie z klientem.