Przepracowanie z uczestnikami wszystkich najważniejszych wyzwań z jakimi na co dzień muszą sobie radzić osoby zarządzające zespołami managerów. Rozwinięcie umiejętności związanych z podnoszeniem kompetencji managerów, motywowaniem ich oraz zwiększaniem ich zaangażowania. Rozwinięcie kompetencji komunikacyjnych z naciskiem na wystąpienia publiczne i efektywną komunikację wewnątrz rozproszonych zespołów. Wypracowanie rozwiązań, które samodzielnie będą mogli wdrożyć w swoich zespołach z korzyścią dla samych siebie, zarządzanych managerów i całej firmy. Uświadomienie i ugruntowanie najbardziej istotnych elementów, które prowadzą to podniesienia efektywności całego zespołu managerskiego i poszczególnych jego członków.
-
Zawartość
1 Dzień
- Idea przywództwa (Leadership)
- Efektywna komunikacja
- Zarządzanie dopasowane do sytuacji
- Rozwijanie umiejętności i kompetencji managerów
2 Dzień
- Motywowanie managerów
- Rozliczanie managerów i ich zespołów (Raporty)
- Wspieranie managerów w zarządzaniu ich zespołami
- Zarządzanie czasem własnym i zespołu managerskiego
- Delegowanie zadań i uprawnień managerskich
3 Dzień
- Kaskadowe przekazywanie informacji w organizacji
- Rozwiązywanie konfliktów i problemów w zespole managerskim
- Reagowanie na sytuacje kryzysowe w zespole managera
- Prowadzenie spotkań managerskich (bezpośrednio i online)
-
Dla kogo
Dla osób zarządzających zespołami managerów, niezależnie od posiadanego przez nich doświadczenia managerskiego. Dla osób wskazanych do awansu na stanowiska związane z zarządzaniem zespołami managerskimi w ramach przygotowania ich do nowego charakteru pracy. Warsztaty są każdorazowo dopasowywane do poziomu wiedzy i kompetencji uczestników warsztatów. Uczestnicy mogą być na różnych etapach rozwoju tych umiejętności.
-
Rekomendowany czas trwania
3 dni
-
Korzyści
Przepracowanie z uczestnikami wszystkich najważniejszych wyzwań z jakimi na co dzień muszą sobie radzić osoby zarządzające zespołami managerów. Rozwinięcie umiejętności związanych z podnoszeniem kompetencji managerów, motywowaniem ich oraz zwiększaniem ich zaangażowania. Rozwinięcie kompetencji komunikacyjnych z naciskiem na wystąpienia publiczne i efektywną komunikację wewnątrz rozproszonych zespołów. Wypracowanie rozwiązań, które samodzielnie będą mogli wdrożyć w swoich zespołach z korzyścią dla samych siebie, zarządzanych managerów i całej firmy. Uświadomienie i ugruntowanie najbardziej istotnych elementów, które prowadzą to podniesienia efektywności całego zespołu managerskiego i poszczególnych jego członków.
-
Uwagi dodatkowe
Rekomendowana grupa docelowa:
- Poziom menadżerski