Info

Przepracowanie z uczestnikami wszystkich najważniejszych wyzwań z jakimi na co dzień muszą sobie radzić osoby zarządzające zespołami managerów. Rozwinięcie umiejętności związanych z podnoszeniem kompetencji managerów, motywowaniem ich oraz zwiększaniem ich zaangażowania. Rozwinięcie kompetencji komunikacyjnych z naciskiem na wystąpienia publiczne i efektywną komunikację wewnątrz rozproszonych zespołów. Wypracowanie rozwiązań, które samodzielnie będą mogli wdrożyć w swoich zespołach z korzyścią dla samych siebie, zarządzanych managerów i całej firmy. Uświadomienie i ugruntowanie najbardziej istotnych elementów, które prowadzą to podniesienia efektywności całego zespołu managerskiego i poszczególnych jego członków.

  • Zawartość

    1 Dzień

    • Idea przywództwa (Leadership)
    • Efektywna komunikacja
    • Zarządzanie dopasowane do sytuacji
    • Rozwijanie umiejętności i kompetencji managerów

    2 Dzień

    • Motywowanie managerów
    • Rozliczanie managerów i ich zespołów (Raporty)
    • Wspieranie managerów w zarządzaniu ich zespołami
    • Zarządzanie czasem własnym i zespołu managerskiego
    • Delegowanie zadań i uprawnień managerskich

    3 Dzień

    • Kaskadowe przekazywanie informacji w organizacji
    • Rozwiązywanie konfliktów i problemów w zespole managerskim
    • Reagowanie na sytuacje kryzysowe w zespole managera
    • Prowadzenie spotkań managerskich (bezpośrednio i online)
  • Dla kogo

    Dla osób zarządzających zespołami managerów, niezależnie od posiadanego przez nich doświadczenia managerskiego. Dla osób wskazanych do awansu na stanowiska związane z zarządzaniem zespołami managerskimi w ramach przygotowania ich do nowego charakteru pracy. Warsztaty są każdorazowo dopasowywane do poziomu wiedzy i kompetencji uczestników warsztatów. Uczestnicy mogą być na różnych etapach rozwoju tych umiejętności.

  • Rekomendowany czas trwania

    3 dni

  • Korzyści

    Przepracowanie z uczestnikami wszystkich najważniejszych wyzwań z jakimi na co dzień muszą sobie radzić osoby zarządzające zespołami managerów. Rozwinięcie umiejętności związanych z podnoszeniem kompetencji managerów, motywowaniem ich oraz zwiększaniem ich zaangażowania. Rozwinięcie kompetencji komunikacyjnych z naciskiem na wystąpienia publiczne i efektywną komunikację wewnątrz rozproszonych zespołów. Wypracowanie rozwiązań, które samodzielnie będą mogli wdrożyć w swoich zespołach z korzyścią dla samych siebie, zarządzanych managerów i całej firmy. Uświadomienie i ugruntowanie najbardziej istotnych elementów, które prowadzą to podniesienia efektywności całego zespołu managerskiego i poszczególnych jego członków.

  • Uwagi dodatkowe

    Rekomendowana grupa docelowa:

    • Poziom menadżerski