Przepracowanie z uczestnikami wszystkich najważniejszych wyzwań związanych z zaplanowaniem i wdrożeniem zmiany w swojej firmie. Rozwinięcie kompetencji komunikacyjnych z naciskiem na efektywne prowadzenie komunikacji w procesie zmiany. Wypracowanie rozwiązań, które samodzielnie będą mogli wdrożyć w swoich zespołach z korzyścią dla samych siebie, pracowników i całej firmy. Uświadomienie i ugruntowanie najbardziej istotnych elementów związanych z efektywnym przeprowadzeniem zmiany w firmie
-
Zawartość
-
Proces zarządzania zmianą
-
Modele zarządzania zmianą
-
Planowanie zmiany – strategia
-
Komunikowanie zmiany
-
Najczęściej popełniane błędy w procesie wprowadzania zmiany
-
Najczęściej pojawiające się problemy podczas wdrażania zmiany
-
Podnoszenie zaangażowania i poziomu motywacji pracowników w trakcie zmiany
-
-
Dla kogo
Dla managerów, którzy stoją przed wyzwaniem zaplanowania i wdrożenia zmiany w swojej firmie. Dla osób, które ukończyły jedno z poniżej wymienionych szkoleń:
✓ Zarządzanie zespołem specjalistów
✓ Zarządzanie sprzedażą i zespołami sprzedażowymi
✓ Zarządzanie zespołem managerskim
✓ Zarządzanie małą firmą
-
Rekomendowany czas trwania
1 dzień
-
Korzyści
Poznają na co należy zwrócić uwagę, aby efektywnie przeprowadzić zmianę w firmie. Poznają kilka różnych modeli zarządzania zmianą i dowiedzą się jak z nich korzystać. Nauczą się planować proces wdrożenia zmiany w przedsiębiorstwie, tak aby przeprowadzić go w możliwie jak najbardziej efektywny sposób. Dowiedzą się jakich problemów, związanych z przeprowadzaniem procesu zmiany w firmie, mogą się spodziewać i jakich błędów powinni się wystrzegać. Nauczą się jak sprawnie prowadzić komunikację wewnątrz firmy, w trakcie wdrażania zmiany. Warsztaty w bardzo dużym stopniu skupiają się na rozwiązywaniu problemów i wątpliwości zgłaszanych przez samych uczestników. Podczas szkolenia wypracowane zostaną konkretne rozwiązania, które każdy uczestnik będzie mógł od razu zacząć wdrażać w swoim zespole.
-
Uwagi dodatkowe
Rekomendowana grupa docelowa:
- Poziom menadżerski