Info
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom informacji potrzebnych do realizacji skutecznej komunikacji w organizacji. Szkolenie ma na celu zaprezentować jakie zasady i metody powinny być stosowane podczas komunikacji, żeby uniknąć szumu komunikacyjnego.
-
Zawartość
- Komunikowanie a informowanie
- Zasady komunikacji, czyli:
- Co komunikować
- Kiedy komunikować
- Z kim należy się komunikować
- Jak komunikować
- Kto powinien się komunikować
- Cele komunikowania się
- Aktywne słuchanie
- Język niewerbalny w komunikacji
-
Dla kogo
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji.
-
Rekomendowany czas trwania
1 dzień
-
Korzyści
Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zwiększenia swojej wiedzy z zakresu mechanizmów popełniania błędów i sposobów na zapobieganie. Zdobyte podczas szkolenia informacje dadzą uczestnikom szansę zwiększenia swojej świadomości jakościowej pozwalającej podnieść skuteczność codziennych obowiązków.
-
Uwagi dodatkowe
Rekomendowana grupa docelowa:
- Poziom lidera i kierownika niższego szczebla
- Poziom lidera i kierownika średniego szczebla
- Poziom technika UR
- Poziom technika produkcji
- Poziom technika jakości
- Poziom inżyniera procesów produkcji
- Poziom inżyniera jakości
- Poziom inżyniera rozwoju wyrobu
- Poziom inżyniera rozwoju procesu
- Poziom menadżerski
Szkolenia powiązane