Info

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom informacji potrzebnych do realizacji skutecznej komunikacji w organizacji. Szkolenie ma na celu zaprezentować jakie zasady i metody powinny być stosowane podczas komunikacji, żeby uniknąć szumu komunikacyjnego.

  • Zawartość
    • Komunikowanie a informowanie
    • Zasady komunikacji, czyli:
      • Co komunikować
      • Kiedy komunikować
      • Z kim należy się komunikować
      • Jak komunikować
      • Kto powinien się komunikować
    • Cele komunikowania się
    • Aktywne słuchanie
    • Język niewerbalny w komunikacji
  • Dla kogo

    Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji.

  • Rekomendowany czas trwania

    1 dzień

  • Korzyści

    Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zwiększenia swojej wiedzy z zakresu mechanizmów popełniania błędów i sposobów na zapobieganie. Zdobyte podczas szkolenia informacje dadzą uczestnikom szansę zwiększenia swojej świadomości jakościowej pozwalającej podnieść skuteczność codziennych obowiązków.

  • Uwagi dodatkowe

    Rekomendowana grupa docelowa:

    • Poziom lidera i kierownika niższego szczebla
    • Poziom lidera i kierownika średniego szczebla
    • Poziom technika UR
    • Poziom technika produkcji
    • Poziom technika jakości
    • Poziom inżyniera procesów produkcji
    • Poziom inżyniera jakości
    • Poziom inżyniera rozwoju wyrobu
    • Poziom inżyniera rozwoju procesu
    • Poziom menadżerski