Ogólne Warunki Korzystania Clickmeeting | Teams Interdont Support Q Sp. z o.o.
Dla udziału w webinarium na platformie ClickMeeting należy kliknąć w link nadesłany/udostępniony
przez operatora, następnie zgodnie z instrukcją zalogować się wpisując potrzebne dane.
2. Przed zalogowaniem zalecane jest WYŁĄCZENIE na czas transmisji programu Skype oraz innych
programów komunikacyjnych (mogą mieć priorytet w przetwarzaniu dźwięku i powielać transmisję).
3. Zalecane jest korzystania z połączenia kablowego zamiast wifi, ponieważ wifi jest o wiele bardziej
podatne na zakłócenia. Należy również upewnić się, że na komputerze nic nie jest pobierane w tle oraz
nie są uruchomione żadne inne aplikacje lub programy, które mogą zużywać przepustowość łącza.
4. Wymagania sprzętowe, które muszą zostać spełnione:
a. Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
b. 2 GB pamięci RAM (zalecane 4 GB lub więcej)
c. System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana
najnowsza wersja), Linux, ChromeOS;
d. Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce internetowej, wymagane jest
korzystanie z ich najaktualniejszych oficjalnych wersji, takich jak Google Chrome, Mozilla
Firefox, Safari, Edge, Opera oraz Yandex.
e. Aby móc korzystać z serwisu (włączając w to udział w konferencjach online) na wybranych
urządzeniach mobilnych, wymagane jest pobranie odpowiedniej aplikacji ze sklepu
internetowego iTunes lub Google Play. Do korzystania z serwisu w pełnym zakresie audio | wideo niezbędne jest podłączenie w czasie konferencji prawidłowo działających słuchawek lub
głośników, kamery oraz mikrofonu. Urządzenia te nie powinny być jednocześnie używane
przez jakiekolwiek inne aplikacje.
5. Główne problemy z rozpoczęciem pracy opisane są tutaj: https://knowledgenew.clickmeeting.com/pl/infographic/zanim-zaczniesz/
6. Zalecane jest zapoznanie się z FAQ: https://knowledge-new.clickmeeting.com/pl/faq/
7. Należy także zezwolić na instalację i uruchomienie wtyczki Adobe Flash.
8. Dla umożliwienia interaktywnego udziału w webinarium należy zezwolić na korzystanie z mikrofonu
i/lub kamery.
9. Echo spowodowane jest tym, że mikrofon przechwytuje dźwięki z głośników. Aby uniknąć tego
problemu, zalecane jest korzystanie ze słuchawek. Dodatkowo, należy przejść do Ustawień dźwięku i
obrazu, wybrać Zaawansowane ustawienia mikrofonu i zaznaczyć Włącz eliminację echa.
10. W niektórych przypadkach problem echa i szumu jest w ustawieniach kartach dźwiękowych i ich
konfiguracji. Ponieważ są one najczęściej wbudowane w komputer, jest ich duża różnorodność, a
niektóre zestawy słuchawkowe lub głośników mają dodatkowy software, który pozwala dostrajać
hardware i software do okoliczności i preferencji użytkownika, to trudno z góry ustalić odpowiednią
konfigurację dla każdego.
11. Aby uniknąć dźwięków z tła podczas konferencji online bez dyskusji, ZALECANE JEST WYŁĄCZENIE
mikrofonu, kiedy on nie jest używany.
12. Z platformy ClickMeeting można korzystać na urządzeniach mobilnych, należy pobrać darmową
aplikację z App Store bądź Google Play.
13. Pomoc techniczna:
a. Baza wiedzy: https://knowledge-new.clickmeeting.com/pl/
b. FAQ – podzielone na sekcje + wyszukiwarka
c. Pomoc czat na żywo doradcy dostawcy – https://clickmeeting.com/pl/contact#
d. Podręczniki https://knowledge-new.clickmeeting.com/pl/manual