Claim management – Zarządzanie reklamacjami

Program

Zgłoszenie reklamacji (komunikacja, wymagania)  

Systemowe zarządzanie reklamacją w organizacji  

Definiowanie działań natychmiastowych z uwzględnieniem analizy ryzyka  

Omówienie procesu rozwiązywania problemów jakościowych od zgłoszenia po wdrożenia działań korygujących.  

Stosowanie formularze (8D, FTA PDCA 

Skuteczność i efektywność wdrożonych działań  

Monitorowanie z uwzględnieniem podejścia procesowego  

LLC – Lesson Learned Card 

Co zyskujesz?

  • Zwiększenie efektywności procesów reklamacyjnych: Nauczysz się, jak szybko i skutecznie reagować na reklamacje, zwiększając satysfakcję klientów.
  • Minimalizacja ryzyka: Poprzez zastosowanie analizy ryzyka i odpowiednich działań natychmiastowych, zminimalizujesz negatywne konsekwencje reklamacji.
  • Usprawnienie komunikacji z klientami: Zdobędziesz umiejętności efektywnej komunikacji, które pomogą w budowaniu lepszych relacji z klientami.
  • Rozwój umiejętności zespołu: Szkolenie dostarczy Twojemu zespołowi narzędzi niezbędnych do skutecznego zarządzania reklamacjami i problemami jakościowymi.
  • Ocena i monitorowanie działań: Nauczysz się, jak monitorować skuteczność działań korygujących i wprowadzać niezbędne zmiany w procesach.
Zapisz się już dziś
  • MAJ
    Claim management
    Zarządzanie reklamacjami
    PLN590
    os.
    • Online
    • Maks. 8 uczestników
    • Certyfikat uczestnictwa
    • Czas - 8h