Info

Przepracowanie z uczestnikami wszystkich najważniejszych wyzwań związanych z zaplanowaniem i wdrożeniem zmiany w swojej firmie.
• Rozwinięcie kompetencji komunikacyjnych z naciskiem na efektywne prowadzenie komunikacji w procesie zmiany.
• Wypracowanie rozwiązań, które samodzielnie będą mogli wdrożyć w swoich zespołach z korzyścią dla samych siebie, pracowników i całej firmy.
• Uświadomienie i ugruntowanie najbardziej istotnych elementów związanych z efektywnym przeprowadzeniem zmiany w firmie.

  • Zawartość
    • Proces zarządzania zmianą
    • Modele zarządzania zmianą
    • Planowanie zmiany – strategia
    • Komunikowanie zmiany
    • Najczęściej popełniane błędy w procesie wprowadzania zmiany
    • Najczęściej pojawiające się problemy podczas wdrażania zmiany
    • Podnoszenie zaangażowania i poziomu motywacji pracowników w trakcie zmiany
  • Dla kogo

    Dla managerów, którzy stoją przed wyzwaniem zaplanowania i wdrożenia zmiany w swojej firmie.
    Dla osób, które ukończyły jeden z poniższych kursów:
    ✓ Zarządzanie zespołem specjalistów
    ✓ Zarządzanie sprzedażą i zespołami sprzedażowymi
    ✓ Zarządzanie zespołem managerskim
    ✓ Zarządzanie małą firmą

  • Rekomendowany czas trwania

    1 dzień (wariant standardowy – patrz informacje dodatkowe)

  • Korzyści

    • Poznają na co należy zwrócić uwagę, aby efektywnie przeprowadzić zmianę w firmie.
    • Poznają kilka różnych modeli zarządzania zmianą i dowiedzą się jak z nich korzystać.
    • Nauczą się planować proces wdrożenia zmiany w przedsiębiorstwie, tak aby przeprowadzić go w możliwie jak najbardziej efektywny sposób.
    • Dowiedzą się jakich problemów, związanych z przeprowadzaniem procesu zmiany w firmie, mogą się spodziewać i jakich błędów powinni się wystrzegać.
    • Nauczą się jak sprawnie prowadzić komunikację wewnątrz firmy, w trakcie wdrażania zmiany.
    • Warsztaty w bardzo dużym stopniu skupiają się na rozwiązywaniu problemów i wątpliwości zgłaszanych przez samych uczestników.
    • Podczas szkolenia wypracowane zostaną konkretne rozwiązania, które każdy uczestnik będzie mógł od razu zacząć wdrażać w swoim zespole.

  • Uwagi dodatkowe

    Szkolenie dostępne jest w trzech wariantach: minimum, standard, premium. Czas trwania i zakres wariantu minimum i wariantu premium są ustalane indywidualnie z klientem.