Przepracowanie z uczestnikami wszystkich najważniejszych wyzwań związanych z zaplanowaniem i wdrożeniem zmiany w swojej firmie.
• Rozwinięcie kompetencji komunikacyjnych z naciskiem na efektywne prowadzenie komunikacji w procesie zmiany.
• Wypracowanie rozwiązań, które samodzielnie będą mogli wdrożyć w swoich zespołach z korzyścią dla samych siebie, pracowników i całej firmy.
• Uświadomienie i ugruntowanie najbardziej istotnych elementów związanych z efektywnym przeprowadzeniem zmiany w firmie.
-
Zawartość
- Proces zarządzania zmianą
- Modele zarządzania zmianą
- Planowanie zmiany – strategia
- Komunikowanie zmiany
- Najczęściej popełniane błędy w procesie wprowadzania zmiany
- Najczęściej pojawiające się problemy podczas wdrażania zmiany
- Podnoszenie zaangażowania i poziomu motywacji pracowników w trakcie zmiany
-
Dla kogo
Dla managerów, którzy stoją przed wyzwaniem zaplanowania i wdrożenia zmiany w swojej firmie.
Dla osób, które ukończyły jeden z poniższych kursów:
✓ Zarządzanie zespołem specjalistów
✓ Zarządzanie sprzedażą i zespołami sprzedażowymi
✓ Zarządzanie zespołem managerskim
✓ Zarządzanie małą firmą -
Rekomendowany czas trwania
1 dzień (wariant standardowy – patrz informacje dodatkowe)
-
Korzyści
• Poznają na co należy zwrócić uwagę, aby efektywnie przeprowadzić zmianę w firmie.
• Poznają kilka różnych modeli zarządzania zmianą i dowiedzą się jak z nich korzystać.
• Nauczą się planować proces wdrożenia zmiany w przedsiębiorstwie, tak aby przeprowadzić go w możliwie jak najbardziej efektywny sposób.
• Dowiedzą się jakich problemów, związanych z przeprowadzaniem procesu zmiany w firmie, mogą się spodziewać i jakich błędów powinni się wystrzegać.
• Nauczą się jak sprawnie prowadzić komunikację wewnątrz firmy, w trakcie wdrażania zmiany.
• Warsztaty w bardzo dużym stopniu skupiają się na rozwiązywaniu problemów i wątpliwości zgłaszanych przez samych uczestników.
• Podczas szkolenia wypracowane zostaną konkretne rozwiązania, które każdy uczestnik będzie mógł od razu zacząć wdrażać w swoim zespole. -
Uwagi dodatkowe
Szkolenie dostępne jest w trzech wariantach: minimum, standard, premium. Czas trwania i zakres wariantu minimum i wariantu premium są ustalane indywidualnie z klientem.