-
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom informacji potrzebnych do realizacji skutecznej komunikacji w organizacji. Szkolenie ma na celu zaprezentować jakie zasady i metody powinny być stosowane podczas komunikacji, żeby uniknąć szumu komunikacyjnego.
-
Adresaci szkolenia
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu skutecznej komunikacji.
-
Program szkolenia
Zakres szkoleń obejmuje między innymi:
- Komunikowanie a informowanie
- Zady komunikacji, czyli:
- Co komunikować
- Kiedy komunikować
- Z kim należy się komunikować
- Jak komunikować
- Kto powinien się komunikować
- Cele komunikowania się
- Aktywne słuchanie
- Język niewerbalny w komunikacji
-
Efekty szkolenia dla uczestników i dla organizacji
Uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość zwiększenia swojej wiedzy z zakresu narzędzi usprawniających komunikację. Uczestnicy podczas szkolenia poszerzą umiejętności komunikacyjne co pozwoli usprawni komunikację w całej organizacji.
-
Czas szkolenia
1 dzień (wariant standardowy – patrz informacje dodatkowe)
-
Uwagi dodatkowe
Szkolenie dostępne są w trzech wariantach: minimum, standard i premium. Czas trwania wariantu minimum i premium są ustalane indywidualnie z klientem.
Szkolenia powiązane